Un nen de 14 anys ha mort ofegat aquest dilluns a la tarda al riu Fluvià, al seu pas pel barri de Sant Roc d'Olot, segons ha avançat Ràdio Olot i han confirmat a l'ACN fonts dels Mossos d'Esquadra. El cos policial considera la mort accidental.
Els Mossos han rebut una trucada que alertava de l’aparició del cos dins l’aigua del riu Fluvià. Concretament, en una zona de bany que hi ha propera al carril bici que connecta Olot amb les Preses, a prop de l’Escola Sant Roc.
Els fets han tingut lloc cap a un quart de cinc de la tarda i fins a l'indret s'han desplaçat efectius dels Mossos, dels Bombers, del Sistema d'Emergències Mèdiques i de la Policia Local. Un cop s'ha recuperat el cos, però, tot el que s'ha pogut fer ha estat certificar la mort del menor.
Mor ofegat un nen de 14 anys al riu Fluvià, a Olot
Els cossos d'emergència han recuperat el cos però ja no s'ha pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 20 de juny de 2022 a les 22:08
Actualitzat el 20 de juny de 2022 a les 22:13
Et pot interessar
-
Societat Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant