Diversos empresaris de l'àmbit tecnològic han impulsat Garrotxa Tech, una plataforma que fomenta la creació d'empreses del sector de les noves tecnologies a la comarca. L'entitat pretén organitzar i representar les companyies i, alhora, fer de la Garrotxa "un hub digital" que també atregui talent que s'estableixi a la zona. Un dels objectius de l'associació és promoure i gestionar activitats de suport a emprenedors, empreses i altres agents tecnològics i digitals, tant en l'àmbit local com en les seves actuacions d'internacionalització, incloent-hi la cerca i gestió d'espais per a la realització d'activitats.
A més, des de Garrotxa Tech posaran en marxa el programa Garrotxa Startup. Es tracta d'una proposta formativa per a joves d'entre 18 i 28 anys establerts a la comarca, que hagin cursat o estiguin cursant un grau superior o universitari. Aquest programa busca impulsar "l'esperit emprenedor entre aquests joves, a partir d'una formació de 16 setmanes per impulsar la creativitat i la innovació. Tot plegat, amb l'objectiu de desenvolupar les competències necessàries per convertir les idees dels participants en negocis prosperosos.
Aquesta formació anirà d'octubre del 2023 fins a febrer del 2024 i es podrà assistir de manera individual o bé amb grups de tres persones. La idea és trobar-se els dimarts a la tarda per impartir la formació.
Neix a la Garrotxa una entitat dedicada a fomentar l'aparició d'empreses tecnològiques
Garrotxa Tech també compta amb un programa d'emprenedoria per a joves de la comarca
Ara a portada
-
Societat Hospitals, depuradores o xarxa d’aigua: quin marge té la Garrotxa si es queda sense llum? Pau Masó Ros
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú» Pau Masó Ros
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el 29 d’agost de 2023 a les 17:06
Actualitzat el 29 d’agost de 2023 a les 17:46
Et pot interessar
-
Societat Olot, protagonista del cupó de l'ONCE
-
Societat La Ruta de les Tapes d’Olot 2025 comptarà amb vint establiments
-
Societat Els Mossos prometen «tolerància zero i resposta contundent» contra les ocupacions a la Garrotxa
-
Societat Sis mercats i desenes d’activitats: així serà la Fira de l’1 de Maig 2025 d’Olot