Segons la pròpia administració, el dècim ha estat venut amb màquina i no saben a hores d'ara quants n'han venut, però a Alfredo, l'administrador li sembla que només n'ha venut 2 dècims. Cada bitllet estaria premiat amb 400.000 euros.

L'Alfredo, de l'administració de loteria del carrer de Sant Rafel, molt content d'haver repartit aquest pessic del Gordo. Foto: Martí Albesa.
A Sant Joan les Fonts hauria passat un cas semblant, amb dos dècims venuts a les galeries comercials de l'avinguda Cisteller d'aquesta població garrotxina.
Altres poblacions catalanes afavorides amb el Gordo han estat Barcelona, Sabadell, Santpedor, la Seu, Pineda de Mar, Cardedeu, Sant Quirze del Vallès, Terrassa, Granollers, Sant Feliu de Codines i Figueres.
Un cinquè premi, també a la Garrotxa
Un cinquè premi d'aquesta loteria, per al número 02308, també molt distribuït, ha estat venut a Olot, a l'estanc del número 3 del carrer Rocamora i a l'administració de la plaça de la Llibertat de Besalú. Altres poblacions catalanes afavorides amb aquest cinquè premi han estat Roses, Figueres, Girona i Barcelona.

L'estanc del carrer Rocamora d'Olot ha venut una part ínfima d'un cinquè premi de la loteria del Gordo. Foto: GM.