Joanetes ja ho té tot a punt per celebrar un dels actes més multitudinaris del poble i més emblemàtics de Nadal a la Garrotxa. Es tracta del pessebre vivent, una activitat que cada any compta amb 400 veïns que s'uneixen per transportar el poble en el passat i vestir-lo de les escenes més típiques del pessebre.
Aquest 2023, la iniciativa arriba a la 39a edició i ho fa amb durant quatre dies. Enguany també fa 30 anys de l'estrella gegant que el poble instal·la a Santa Magdalena. El pessebre es podrà veure el pròxim dilluns 25, dimarts 26 i dissabte 30 de desembre i el dilluns 1 de gener. El primer dia el pessebre s'obrirà a les 19 h i la resta de dies a les 18 h.
Com cada any, el recorregut del pessebre canvia perquè el visitant pugui tenir una experiència nova cada edició. Cada any unes més de 3.000 persones s'acosten a Joanetes per viure el pessebre vivent. Les entrades es venen a la taquilla física del pessebre de manera presencial.
Quatre dies de pessebre vivent a Joanetes
Societat
Enguany serà la 39a edició d'una de les activitats més emblemàtiques de Nadal a la Garrotxa
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Enxampen el conductor d'un patinet que anava begut i drogat i circulava per l'N-260 a Sant Joan les Fonts ACN
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
22 de desembre de 2023 a
les 12:19
Actualitzat el
22 de desembre de 2023 a les
12:22
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot
-
Societat
La Garrotxa vol connectar tota la comarca amb transport públic
-
Societat
La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
