Un milió d'euros d'inversió i 40 projectes socials en marxa per ajudar a persones grans o amb algun tipus de discapacitat o malaltia. Aquest serà el balanç de la nova campanya social que ha engegat l'Obra Social la Caixa i que, tal com ha informat la mateixa entitat, aconseguirà arribar a gairebé 20.000 persones.
La convocatòria anomenada Promoció de l’Autonomia Personal i Atenció a l’Envelliment, la Discapacitat i la Malaltia és la primera que es resol dins del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials 2018 i té un abast estatal. Consisteix a impulsar projectes amb una clara vocació d'ajut social Al conjunt de l'Estat, s'han desplegat 185 projectes seccionats amb una inversió total de 4,2 milions d'euros, i les persones beneficiàries creixeran fins a gairebé les 70.000.
En aquest sentit, el president de la Fundació Bancària la Caixa, Isidre Fainé, ha expressat el seu agraïment a "tots els col·lectius" que "lluiten per una societat més inclusiva i igualitària", i ha reiterat el compromís de l’entitat per mantenir-se "fidel als valors fundacionals que procuren el progrés i benestar social de totes les persones, especialment aquelles que suporten una situació de major vulnerabilitat".
Un milió d'euros per a 40 projectes d'atenció a col·lectius vulnerables a Catalunya
La campanya de l'Obra Social la Caixa arribarà a gairebé 20.000 catalans
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2018 a les 20:50
Actualitzat el 20 de juny de 2018 a les 20:51
Et pot interessar
-
Societat Olot, protagonista del cupó de l'ONCE
-
Societat La Ruta de les Tapes d’Olot 2025 comptarà amb vint establiments
-
Societat Els Mossos prometen «tolerància zero i resposta contundent» contra les ocupacions a la Garrotxa
-
Societat Hospitals, depuradores o xarxa d’aigua: quin marge té la Garrotxa si es queda sense llum?
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú»
-
Societat Sis mercats i desenes d’activitats: així serà la Fira de l’1 de Maig 2025 d’Olot