Un home de 58 anys i veí de les Preses ha mort aquesta tarda quan li ha bolcat el tractor, mentre treballava en un camp agrícola del Mallol, a la Vall d'en Bas. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a un quart de sis de la tarda. Un veí els ha alertat que s'havia trobat un tractor bolcat.
Fins al lloc de l'accident s'han desplaçat dues dotacions dels Mossos d'Esquadra, dues ambulàncies i cinc dotacions dels Bombers. Els serveis d'emergència no han pogut fer res per salvar-li la vida. La policia ha informat al jutjat d'instruccions d'Olot i al departament d'Emrpesa i Ocupació dels fets, seguint els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Un veí de les Preses mor en bolcar-li el tractor
Societat
L'home, de 58 anys, estava treballant en un camp del Mallol
ARA A PORTADA
-
Societat L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis Redacció
-
Successos Mor a l'hospital una jove de 18 anys després de rebre l'impacte d'una roca en un gorg de Sadernes Redacció
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
Successos Un conductor sense permís atropella un ciclista a Olot, intenta fugir i es nega a fer la prova d'alcoholèmia Redacció
Publicat el
16 de novembre de 2015 a
les 20:04
Actualitzat el
16 de novembre de 2015 a les
20:06
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
