Una dona de 78 anys ha morta aquesta tarda en ser atropellada per un carretó elevador a una empresa de pinsos de Sant Esteve de Llémena, al municipi de Sant Aniol de Finestres. La víctima és la mare del propietari de la fàbrica Agrocos, situada a la carretera GI-531. La dona es trobava a la fàbrica per visitar la família. Per causes que es desconeixen, un treballador l'ha atropellat mentre conduïa el toro. La dona ha caigut a terra, s'ha donat un cop fort al cap i ha mort a l'acte.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 17.50h i també s'han desplaçat fins a l'empresa els bombers i personal del SEM. Els serveis d'emergències han intentat reanimar-la però no han pogut fer res per salvar-li la vida. Els mossos consideren que es tracta d'una mort accidental i obren diligències per esbrinar les circumstàncies de l'accident.
Una dona mor atropellada per un carretó elevador a Sant Esteve de Llémena
La víctima, de 78 anys, era la mare del propietari de la fàbrica Agrocos i havia anat a l'empresa a visitar els familiars
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2016 a les 18:06
Et pot interessar
-
Societat Piscines municipals de la Garrotxa: preus i horaris de 2025
-
Societat Augmenta la participació en les activitats educatives d’Olot i la Garrotxa
-
Societat Totes les activitats d'aquest estiu per a infants i joves a Olot
-
Societat La campanya de Garrotxa Sense Fum alerta sobre els nivells d'exposició infantil al tabac
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers