L'actriu Macarena Gómez, coneguda pel seu paper a la sèrie La que se Avecina, ha estat aquest de setmana a Salt, als estudis Eram Medialab, per rodar algunes de les escenes de Vostok, el nou curtmetratge dirigit pel gironí Miquel Casals. La història s'emmarca en les conversacions entre una cosmonauta i el centre de seguiment a la Terra. El guió s'inspira en els fets reals que va viure Yuri Gagarin, el primer cosmonauta soviètic.
El film també s'ha desplaçat al centre de tractament d'aigües de Castell d'Aro, amb l'actor Ernesto Sevilla de protagonista.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ACwZXm5VGfw[/youtube]
Macarena Gómez roda un curtmetratge a Salt
Cultura
Dirigit pel gironí Miquel Casals també ha filmat escenes a Castell d'Aro amb Ernesto Sevilla
ARA A PORTADA
-
Política Girona aprova el nou cartipàs amb l'abstenció del PSC i les crítiques de la resta de l'oposició Agència Catalana de Notícies
-
Successos Nou evacuats i dos traslladats a l'hospital per una fuita d’amoníac en una empresa de l'Alt Empordà Agència Catalana de Notícies
-
-
Política Reagrupament convergent a Girona: Junts i el PNC aniran plegats a les municipals Oriol March
-
Publicat el
27 de gener de 2015 a
les 10:32
Et pot interessar
-
Cultura Girona presenta una aplicació mòbil per experimentar digitalment les Hortes de Santa Eugènia
-
Cultura
«El Foraster» visita Begur, poble de mar i bacanards
-
Cultura
El temporal provoca danys a la ciutat Ibèrica d'Ullastret
-
Cultura
Els millors plans per la Castanyada 2025 a les comarques gironines
-
Cultura
Sant Narcís és la millor festa major de Catalunya, segons una nova enquesta
-
Cultura
Els Catarres i Buhos congreguen 20.000 persones al festival Vespreig Mediterrani a Palamós
