La quarta enquesta triennal de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) mostra que el 90% dels estudiants que es graduen a la UdG tenen feina tres anys després d'acabar els seus estudis. Els àmbits que tenen una incorporació al mercat laboral més alta són el de la salut, el de les socials i el de les tècniques que supera el 90%, mentre que aquesta situació és del 80% en els estudis de les experimentals i de les humanitats. Una altra de les conclusions que es desprèn d'aquesta estudi és que a nivell del territori català la majoria dels graduats, un 70%, treballen en l'àmbit privat, i només un 1%, que representa uns 200 titulats, han creat la seva pròpia empresa.
En el moment de fer l'enquesta, nou de cada deu titulats de la UdG treballen i vuit de cada deu ho fan a temps complet. Els estudis que tenen una inserció laboral més alta són els de la salut, els de les socials i els de les tècniques que superen el 90%. Per darrere hi van els àmbits de les experimentals i de les humanitats amb un 80%.
La quarta enquesta triennal de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya també conclou que el grau de satisfacció amb la carrera cursada a nivell de tot Catalunya es manté de manera que set de cada deu titulats repetirien els estudis. La situació a la UdG està per sobre d'aquesta mitjana i el grau de satisfacció se situa entre el 84 i el 90%. El nivell de satisfacció més elevat es troba en els titulats de l'àmbit de la salut que més del 90% dels graduats repetiria els estudis en la mateixa universitat.
A nivell del territori català, l'enquesta mostra que només un 30% dels titulats treballen en l'àmbit públic mentre que la majoria ho fan en l'àmbit privat. Contractualment, el 60% dels estudiants tenen un contracte fix, i en la mateixa proporció, els que treballen a jornada completa tenen un contracte fix. De l'enquesta també es desprèn que només la meitat guanyen més de 2.000 euros al mes i només un de cada 10 en guanya menys de 1.000. Tot i això, a nivell global, i respecte el 2008, hi ha canvis a causa de la conjuntura econòmica actual. En aquest sentit, la taxa d'atur passa d'un 3 a un 8%, tot i que continua essent la meitat de la taxa d'aturats de la població activa de 25 a 54 anys, que és d'un 17%.