La qualitat en els establiments gironins, amb bona nota

Publicat el 25 de febrer de 2009 a les 16:02
 
Per contra, els punts a millorar són lÂ’eliminació de barreres arquitectòniques i de les pintades de les façanes, el grau dÂ’utilització de les tècniques modernes de venda i de les campanyes de promoció.
 
La Cambra i el Departament de Comerç de la Generalitat de Catalunya impulsen des de 2004 la realització de diagnosis qualitatives del sector comerç mitjançant lÂ’anàlisi comercial del punt de venda. Aquest pla de qualitat es porta a terme mitjançant els assessoraments individuals a les empreses comercials.
 
El conveni signat entre el Consell de Cambres de Catalunya i la Direcció General de Comerç permet que aquests assessoraments siguin finançats en un 50% per la Cambra i lÂ’altre 50% per la Generalitat.
 
La Cambra convida cada any a participar en aquest projecte a totes les associacions de comerciants de la seva demarcació que desenvolupen a la seva localitat un Pla de dinamització Comercial i aquestes ho fan saber als seus afiliats. A partir dÂ’aquí es contacta directament amb els comercians interessats i es duen a terme assessoraments individuals en dos aspectes diferents: la infraestructura del propi establiment (local, façana etc) i el servei que sÂ’hi desenvolupa (tracte, sistema de venda etc). El tipus de servei sÂ’analitza mitjançant 3 visites dÂ’incògnit realitzades per un tècnic i una reunió posterior amb lÂ’empresa.
 
Els resultats dels diferents paràmetres estan detallats en els quadres de lÂ’informe adjunt a aquesta nota i que també es pot consultar a lÂ’apartat de comerç de la web de la Cambra: www.cambragirona.cat