El Club de Vela Blanes premiat a la Nit de la Vela Catalana

Publicat el 20 de febrer de 2009 a les 17:11
 
Les distinctions són:
 
- Millor Club de Vela de Catalunya durant el 2008.
- La Vela de Platí a lÂ’escola de vela del Club de Blanes per la seva activitat durant lÂ’any passat.
- A lÂ’equip campió juvenil de la classe Europa que està format per Marc Subirá, Aleix Subirà, Albert Codinachs i David Gayango.
- Marc Subirà Zurita (Campió de Catalunya classe Europa).
- Albert Codinachs (Campió de Catalunya Juvenil classe Europa).
 
Aquestes distincions tanquen un any de bones noticies al Club de Vela de Blanes, que ha celebrat el seu 65è aniversari amb lÂ’edició dÂ’un llibre sobre la història del club, de lÂ’autor José Luis Yubero.
 
Igualment, el Club de Vela de Blanes ha aprofitat aquest aniversari per convocar la primera edició del premi “Es Niell” dÂ’història marítima de Blanes. Aquest premi, que té una dotació econòmica de 3.000 euros, sÂ’ofereix al millor treball dÂ’investigació sobre la història marítima de Blanes, tant de caràcter general, com sobre un determinat període.