A la volta llarga, lÂÂ’equip format per Josep Permanyé com a únic participant, amb un temps total de 2:57:25, es va proclamar campió absolut en categoria dÂÂ’equip mixte. En lÂÂ’apartat de socis del GEiEG, lÂÂ’equip format per Josep Mª Serra i Aurelia Serra, en foren els guanyadors en creuar la lÃÂnia dÂÂ’arribada amb un temps total de 3:44:15. Les fèmines no sÂÂ’animaren a participar individualment en aquesta edició i per tant, no hi va haver cap equip dÂÂ’aquesta categoria en aquest circuit.
Pel que fa a la volta curta, cal destacar el paper de lÂÂ’equip format per Quim Juliài Andreu CufÃÂ, que va ser el primer equip infantil en creuar la lÃÂnia dÂÂ’arribada, amb un temps total de 2:32:50. LÂÂ’equip vencedor en la categoria de fèmines va resultar el format per Teresa Serviài Marta Margelàamb un temps total de 3:09:40. Els vencedors absoluts de la prova resultaren ser els de lÂÂ’equip mixte format per Carles Domingo i Joaquim Roca amb un temps de 2:03:34 i en la categoria de Socis del GEiEG va ser el format per Marc Roca, Jordi Juanhuix i Albert Roca amb un temps total emprat per acabar el circuit de 2:04:22.
En aquesta darrera edició es va optar per un circuit de la volta curta molt fàcil, apte per a tots els públics; que com el nom indica la cursa es “popular” i per tant el desnivell positiu acumulat era força inferior al de les anteriors edicions. El de la volta llarga no era gaire desmesurat en relació al quilometratge final a recórrer. Aquesta edició a més dels ja clàssics trams de pista ampla i de qualitat en el terreny, va comptar amb un bon nombre de quilòmetres de corriols tècnics i molt divertits que varen fer fruir als participants més ràpids, aixàcom als que es prenien la cursa com a una manera de passar el diumenge al matÃÂ, entre companys i amics de diferents edats i sexes aprofitant la magnifica organització de lÂÂ’esdeveniment esportiu, per gaudir dÂÂ’un paratge molt atractiu com son les Gavarres, per anar amb la bicicleta de muntanya i de passada, molt probablement, descobrir nous racons i noves emocions en un entorn natural tant privilegiat.