Girona acollirà a 18 de les millors atraccions internacionals de circ sobre gel. Del 25 al 28 de desembre, el Pavelló Municipal Girona-Fontajau es convertirà en un circ per acollir l’espectacle del Gran Circ de Nadal sobre Gel, promogut per Circus Arts Foundation i que compta amb el suport de l’Ajuntament de Girona. El xou inclourà la participació de 27 artistes provinents de 9 països diferent.
La màgia del Duo Kupnov o Magic Kirillov; l’acrobàcia aèria de l’ucraïnesa Kseniia Krut o els russos Trio Egypt; l’acrobàcia al sòl de la Troupe Abramova o la Zelenoskyi Troupe; els malabars de Danilov’s Quartet o Fluor Team; els equilibris de Four Elements o Group on Wheels, o la dansa de Nikulin Moscow Ice Ballet delectaran el públic gironí. Per l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont, serà una "experiència única i inèdita" a la ciutat. En el mateix sentit, la regidora d'Ocupació i Empresa, Marta Madrenas, confia que "la qualitat de l'esdeveniment serà capaç d'atraure públic de Catalunya i de la Catalunya Nord".
Durant la presentació de la programació artística, el director del Gran Circ de Nadal sobre Gel, Genís Matabosch, ha detallat els artistes i els números que oferiran al circ que, com que es tracta d’un espectacle sobre gel, "creixerà en bellesa plàstica i estètica i en dificultat", assegura.
18 de les millors atraccions internacionals de circ sobre gel seran a Girona per Nadal
Societat
27 artistes de 9 països conformen el xou
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2014 a
les 10:41
Actualitzat el
12 de novembre de 2014 a les
10:48
Et pot interessar
-
Societat
Mor una dona de 73 anys ofegada a una platja de l'Alt Empordà
-
Societat
Retards de mitja hora a Rodalies per una incidència a l'entrada de Girona
-
Societat
Intel·ligència artificial per evitar ofegaments: Platja d'Aro i Roses, pioneres del projecte
-
Societat
Detingut un home a la Jonquera cercat per les autoritats franceses per intent d’homicidi
-
Societat
Mor un home atropellat per un camió en baixar del seu cotxe aturat a l'AP-7
-
Societat
Detenen una dona que va provocar un incendi a Llançà per cuinar enmig del bosc
