En aquest estand la Cambra posa com a model 19 empreses gironines de diferents sectors dÂactivitat, que han apostat per donar més qualitat de servei mitjançant processos de millora o que han sabut crear nous productes per cobrir necessitats del mercat que no estaven ateses.
També es repartiran trÃptics on sÂexplica el servei que dóna la Cambra dÂinformació i assessorament en el terreny de la innovació.
El trÃptic explica que un projecte dÂinnovació és aquell que no va destinat a solucionar el cicle habitual de negoci ni les urgències del dia a dia, sinó a sostenir o millorar considerablement els resultats de lÂempresa a mitjà termini. Poden ser de tres classes:
 Innovació dÂarquitectura organitzativa: destinats a modificar lÂorganització per fer-la més eficient, o a crear equips que donin lloc de forma sistemà tica a nous conceptes o projectes.
 Innovació de producte: destinats a llançar al mercat nous productes
 Innovació de nous processos, productius o comercials: destinats a generar els mateixos productes mitjançant processos nous o millorats o a aprofitar oportunitats de vendes de mercats inexplorats o reposicionaments comercials
 Innovació de producte: destinats a llançar al mercat nous productes
 Innovació de nous processos, productius o comercials: destinats a generar els mateixos productes mitjançant processos nous o millorats o a aprofitar oportunitats de vendes de mercats inexplorats o reposicionaments comercials
Amb aquest estand, la Cambra vol demostrar que la innovació sorgeix sobre tot grà cies a lÂesperit de canvi dels responsables de lÂempresa i que mantenir aquest esperit és la clau de la competitivitat.