Les 6 copes del Barça arriben diumenge a Girona i Salt

De 10:00 a 14:00 seran a Girona, i de 17:00 a 21:00 es podran trobar a l'Era de Cal Cigarro, a Salt.

Publicat el 12 de febrer de 2010 a les 16:13

Tothom qui vulgui podrà veure les rèpliques de les copes que el FC Barcelona va guanyar la temporada passada. Dins el bus, els visitants reviuran els moments més emotius del 2009 amb imatges, vídeos i sons. També s’hi recreen els 110 anys d’història del club a través d’una galeria d’imatges representatives de cada any.

L’Ajuntament de Salt ha escollit l’Era de Cal Cigarro per facilitar els aficionats saltencs la visita al bus, tal i com va demanar la Penya Blaugrana de Salt, que ha organitzat una xocolatada per als més petits. 

El Bus de Campions del Barça va iniciar el recorregut a finals de l’any passat i fins a principis d’abril visita totes les comarques catalanes.