Lloret de Mar treballa per engegar una línia de llum provinent de Tordera i Blanes. Es tracta d'un cablejat provisional, amb pals de fusta, que substituiria la línia que va caure, situada en el bosc que va de Lloret a Blanes. Si aquesta línia provisional es pot donar d'alta en les pròximes hores, es calcula que donarà servei a bona part de Lloret de Mar. L’alcalde Xavier Crespo lamenta, però, que dels més de 100 treballadors que la companyia elèctrica va prometre que treballarien avui a Lloret, només n’hagin arribat 14.
A més de treballar per engegar aquesta línia provinent de Blanes, es fa el mateix per a recuperar una altra línia que passa per Sant Pere del Bosc. En aquest cas, el temporal de neu va fer caure 25 torres.
D'altra banda, aquest matí han arribat 13 generadors més a Lloret. Ahir ja n’havien arribat 9. Aquests ja estan situats a la plaça de la Vila, al carrer Anselm Clavé, al carrer Bonaventura, a l'avinguda del Rieral, al carrer Sant Roc situat al barri de Can Sabata, a l'avinguda Catalunya, al carrer Costa d'en Carbonell i al carrer Mestres. Aquests generadors són de màxima potència i donen cobertura als edificis que tenen al voltant. En concret, a uns 5 o 6 blocs de pisos pròxims. També hi ha generadors d'electricitat a les escoles de Lloret, que demà s'espera que puguin obrir les portes. Aquesta és una informació, però, que s'ha de confirmar al llarg del dia d'avui.
Els lloretencs que no tinguin llum ni calefacció i no poden cuinar un plat calent a casa poden anar al gimnàs de l'escola Àngels Alemany. Igual que ahir ha obert portes gràcies a un generador, que proporciona subministrament elèctric, calefacció i aigua calenta. Així les famílies que ho necessitin, s'hi poden adreçar al llarg del dia d'avui per poder-se dutxar amb aigua calenta i fer un àpat també calent. El gimnàs va obrir portes ahir a la tarda i un bon grapat dels veïns l'ha fet servir, i fins i tot hi han passat la nit. Un altre equipament que ha obert és el Casal del Jubilat. Gràcies al gas butà, ofereix la zona del bar a una bona temperatura, així com begudes i plats calents. És un servei que s'ofereix a les persones grans de la vila. Els telèfons d'informació ciutadana són el 972 36 17 02 o acabat amb 03, 04, 05, 06 i 09.