L’escriptor Matthew Tree serà aquest dijous el convidat de la tercera xerrada del Menú de l’escriptor, que com cada any organitzen les biblioteques públiques de Girona, Salt i Sarrià. Enguany, sota el títol de Primera Plana es dedica el cicle al món del periodisme, i es convida a un seguit de periodistes que publiquen llibres i a escriptors i escriptores que fan periodisme a parlar dels llibres que els han agradat i que han pogut definir la seva manera d'escriure i, en definitiva, la seva manera de veure el món. La xerrada de Tree es portarà a terme a partir de les vuit del vespre a la Biblioteca Antònia Adroher de Taialà.
Tree te una dilatada carrera com a escriptor, després d’haver publicat més d’una desena de títols en català i també algun en castellà. Es tracta d’un autor habitual en els mitjans de comunicació, ja siguin diaris, ràdio o televisió.
Nascut a Londres el 1958 va arribar a viure a Barcelona el 1984 i sis anys després començava a publicar en català. Un dels aspectes que el va fer més famós entre el públic va ser la sèrie Passatgers, que va presentar a TV3 entre 2006 i 2006.
Tree arriba al Menú de l’Escriptor, després que aquest ja hagi viscut les conferències de Patrícia Gabancho i Miquel Berga. Aquesta activitat està organitzada pels Ajuntaments de Girona, Salt i Sarrià i la Biblioteca Pública de Girona i compta amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes.
Matthew Tree, aquest dijous a la Biblioteca Antònia Adroher
Tree és el tercer convidat del Menú de l’escriptor desprès de les conferències de Patrícia Gabancho i Miquel Berga.

- La seu del Tribunal Europeu dels Drets Humans d'Estrasburg -
- CEDH
Ara a portada
Publicat el 18 de maig de 2011 a les 15:30
Et pot interessar
-
Societat Així és el nou restaurant dels germans Roca a Sant Julià de Ramis: cuina catalana i homenatge a la mare
-
Societat El Barri Vell de Girona bull per Sant Jordi
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou