
La fira Gastroart d'Hostalric va tancar diumenge la seva tercera edició ja pensant en la de l'any que ve, i sobretot amb la satisfacció d'haver aconseguit atreure l'interès de més de deu mil persones, que entre dissabte i diumenge van visitar Gastroart. Alguns dels factors que expliquen aquest èxit de convocatòria són, entre d'altres, el bon temps i el fet que Gastroart no ha coincidit amb cap fira pròxima.
L'organització de la fira destaca que la gent d'Hostalric s'ha implicat més que mai en tots els vessants de Gastroart, i celebra que les diverses activitats que s'han organitzat -tastos, maridatges, exposicions...- hagin rebut una càlida acollida per part dels visitants. Gràcies a això la fira ha contribuït a consolidar Hostalric en el mapa dels amants de la gastronomia.
El paper que juga Hostalric com a ciutat capdavantera es reforçarà amb la Domus Sent Soví, un centre que quan estigui enllestit fomentar l’interès i el coneixement pel patrimoni gastronòmic del país com a element d’identitat. És per això que les activitats que proposava Gastroart anaven en la línia de donar a conèixer la gastronomia del país i donar suport als productes de proximitat.