Mediapro i YouTube han arribat a un acord per tal que tots els gols de Primera Divisió es puguin veure al servidor de vídeos més popular. Els resums dels partits estaran disponibles mitja hora després que acabin en un canal denominat La Liga.
L'acord inclou els gols, els resums (veure vídeo del darrer partit del Barça) i les rodes de premsa dels entrenadors de Primera Divisió així com tres partits de Segona i cinc de la Copa del Rei. A més, el canal oferirà alguns dels programes de Gol T –la televisió de pagament de Mediapro-.
Fins ara, quan algun usuari penjava gols o altres continguts relacionats amb les competicions de LFP, Youtube els eliminava per no tenir-ne els drets.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xgD1zA1aCsc&list=PLKj1QUtwqLN9BE7WtlxmgXx8MD-mAhvkJ&index=6[/youtube]
Tots els gols de la Lliga, a Youtube
Els resums dels partits es podran veure 30 minuts després que acabin
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2012 a les 19:35
Et pot interessar
-
Societat Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat
-
Societat La prova Es-Alert a les comarques gironines rep més de 15.000 respostes a les enquestes
-
Societat Girona penja un retrat de Felip VI a l'Ajuntament fet amb un mosaic de fotos de l'1-O
-
Societat Entra en funcionament la zona de baixes emissions a Girona, però amb restriccions toves
-
Societat Girona aconsegueix esborrar plaques franquistes que encara perviuen en edificis
-
Societat Així funciona la iniciativa contra el malbaratament alimentari en congressos de Lloret de Mar