Caldes de Montbui substituirà la tradicional cavalcada dels Reis d'Orient per un campament reial de tres dies. L'Ajuntament ha anunciat el canvi -condicionat per la pandèmia- aquest divendres.
L’herald, el missatger dels Reis Mags d’Orient, ha presentat com serà la visita, que comptarà amb la col·laboració de la Comissió Pro Cavalcada de Reis i l’Ajuntament. Acompanyat de Laia Cuscó, regidora de Cultura, han exposat el plantejament d’enguany per tal de complir amb totes les mesures de control de la Covid-19.
Ses majestats s’instal·laran al Parc de Can Rius els dies 3, 4 i 5 de gener a la tarda-vespre per saludar i recollir les cartes de tots els infants del municipi. A partir del 16 de desembre a les 10 del matí es podran reservar les entrades gratuïtes a www.caldescultura.cat o de forma presencial a les instal·lacions d’El Toc durant els dies 16, 17 i 18 de desembre de 10h a 13h i de 17h a 19h.
Del 16 al 30 de desembre les entrades estaran reservades per residents de Caldes de Montbui, a partir del 30 de desembre s’obrirà la reserva a residents d’altres municipis.
La visita als Reis Mags es farà en horari de 16 h a 20:30 h i tindrà una durada prevista de 30 a 45 minuts aproximadament. Cada entrada correspon a un grup amb un màxim de 6 persones i dona dret a una visita a un dels reis. Així doncs, cada grup haurà d’indicar el nombre de persones que l’integraran i a quin rei li voldran entregar la carta.
Cada grup haurà d’indicar quantes persones l’integren i a quin Rei li vol entregar la carta.
Al llarg del recorregut caldrà dur mascareta, mantenir la distància de seguretat i seguir les indicacions dels ajudants reials.
Les cartes a ses majestats es podran donar en mà o enviar per e-mail a reismagscaldes@gmail.com.
[plantillacoronavirus]
Caldes substitueix la cavalcada per un campament reial de tres dies
Es podran reservar les entrades gratuïtes a partir del dia 16
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de desembre de 2020 a les 20:28
Actualitzat el 11 de desembre de 2020 a les 21:02
Et pot interessar
-
Política Granollers i Sabadell reforcen aliances amb una trobada entre els dos governs
-
Política ERC, Junts i Primàries presenten una moció perquè Granollers doni suport a La Bressola
-
Política Les alcaldesses de Granollers i Mollet viatgen a Brussel·les per tractar les necessitats del territori
-
Política Llum verda al canvi de comarca d'Aiguafreda: del Vallès Oriental a Osona