El diputat nacionalista ha denunciat que "en aquesta matèria els partits del govern no tenen les idees clares i això repercuteix negativament en el país" i ha advertit que "no ens podem permetre com a país seguir paralitzats per les seves discrepàncies internes".
Rull ha afirmat que "el Quart Cinturó té sentit, perquè ha de resoldre problemes quotidians dels ciutadans i ciutadanes, com són arribar a l'hora a la feina; que els productes arribin a temps al territori; etc." i ha advertit que "les empreses ens reclamen que es faci aquesta infrastructura i que es compleixi el calendari, ja que les seves inversions i planificacions s'han fet en funció d'unes previsions també de les infrastructures".
Josep Rull ha recordat al Conseller Nadal, que "membres dels partits del govern han assistit a la manifestació del no al Quart Cinturó tal com vostès el van plantejar al Pla d'Infrastructures pel Transport", un Pla d'Infrastructures que "va aprovar el govern bipartit, però només amb vots dels membres del PSC".
Josep Rull ha afirmat que el govern té l'obligació de clarificar als ciutadans quina és la situació i definir "si estan disposats a fer un Quart Cinturó potent o volen una Rambla del Vallès o una Ronda de Dalt com la de Barcelona, tal com alguns membres del Tripartit II van afirmar durant la darrera campanya electoral".
El diputat nacionalista ha advertit, que "el Quart Cinturó no pot acabar a Terrassa o la ciutat haurà d'assumir grans col·lapses" i ha lamentat que "mentre alguns membres del Tripartit II no volen el Quart Cinturó; el govern de l'Estat diu no al segon cinturó ferroviari, que seria complementari al cinturó; i el corredor del Vallès amb l'alta velocitat va endarrerit i tampoc està ben definit, el Vallès paga les conseqüències".
Josep Rull ha destacat que en matèria d'infrastructures "tenim massa interrogants i massa poques respostes" i per això ha anunciat que "aquesta indefinició s'haurà d'aclarir en el proper Ple, gràcies a la Moció que presentarà CiU".