El Festival de Cinema de l’Escola Ferrer i Guàrdia de Granollers ha rebut l'edició del 2021 del Premi Home dels Nassos, que organitza la Comissió Secreta dels Nassos de la Colla dels Blaus i que vol reconèixer persones o grups "que han tingut els sants nassos de fer-la o dir-la ben grossa, per bé o per mal". En el cas d'aquesta iniciativa, s'ha reconegut l'objectiu de formar espectadors crítics amb els productes audiovisuals que consumeixen.
El veredicte de la votació popular s'ha donat a conèixer aquest dijous a la Sala de l’Aplegador, de Roca Umbert.
Un dels moments més destacats de l'acte ha estat quan s'ha entregat el premi honorífic, que s'entrega a un membre de la colla per la seva trajectòria, a Úrsula Gontán a títol pòstum. La jove va morir el passat estiu.
La resta de nominats eren: NasApp i les males olors a Granollers; la Plataforma per l’Aigua de Granollers; la Regidoria d’Urbanisme pel Nou Polígon industrial, sector 125; Àlex Sastre com a nou Director General de Joventut a la Generalitat; Turisme Granollers; la Policia Local; Mobro.cat; la Coordinadora Feminista de Granollers i, finalment, l’Editorial Alpina pels seus 75 anys.
El festival de cinema de l'Escola Ferrer i Guàrdia guanya l'Home dels Nassos dels Blaus
El Premi Honorífic ha estat per a Úrsula Gontán, morta l'estiu passat
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2021 a les 15:53
Actualitzat el 31 de desembre de 2021 a les 16:08
Et pot interessar
-
Política Dos anys de Mireia Dionisio a l’Ajuntament de Mollet: balanç i reptes
-
Política Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents
-
Política La Generalitat i Montmeló acorden urbanitzar la segona fase de la llosa de les vies del tren
-
Política Granollers i Sabadell reforcen aliances amb una trobada entre els dos governs
-
Política ERC, Junts i Primàries presenten una moció perquè Granollers doni suport a La Bressola
-
Política Les alcaldesses de Granollers i Mollet viatgen a Brussel·les per tractar les necessitats del territori