Entren a casa, li roben l'estelada, la cremen i ho pengen a Facebook

Un membre de l'ANC de Granollers denuncia el robatori, produït al seu habitatge de Santa Agnès de Malanyanes, i la posterior sorpresa de trobar les fotografies de l'ultratge penjades a la xarxa

Publicat el 26 de febrer de 2014 a les 18:40
Sembla rocambolesc, però no ho és. Pere Miralles Mestre, membre de l'ANC de Granollers, ha denunciat a NacióGranollers un acte de vandalisme sense precedents: el robatori d'una estelada de l'interior de la seva pròpia llar. Per si això no fos prou, ha trobat penjades a Facebook, dos dies després, les fotografies de la seva estelada cremada, trencada i ultratjada.

El robatori va ocórrer aquest darrer dilluns, dia 24 de febrer de 2014, quan uns desconeguts van entrar a la casa que Pere Miralles Mestre té a Santa Agnès de Malanyanes i en van sostreure el símbol independentista, que penjava d'un màstil de canya al seu jardí.

El fet és de gran rellevància, ja que fins ara mai ningú no havia denunciat que entressin al seu propi habitatge per sostreure una estelada. A més, a l'acte delictiu s'hi afegeix que la pròpia víctima del robatori ha trobat les proves fefaents del furt, amb noms i cognoms, publicades a la coneguda xarxa social.