IxM reclama una campanya de promoció de la programació de Ràdio Mollet

Publicat el 14 de maig de 2008 a les 20:00
En aquest sentit, Àdam López, responsable de mitjans d’Independents per Mollet (IxM), i ex-conseller de Mollet Comunicació, ha assenyalat que la posada en pràctica de mesures reclamades per IxM en el marc de la seva campanya, com la introducció de millores tècniques, l’augment de la potència d’emissió, la dotació del sistema de RDS, la col.locació de senyals amb la freqüencia, la creació del web corporatiu o la construcció d’unes noves instal.lacions per l’emissora, “són una prova positiva tant del compromís de Mollet Comunicació per millorar la nostra ràdio, com de la utilitat del treball que Independents per Mollet (IxM), estem fent en aquest camp.”
 
Àdam López, ha recordat però, que “malgrat això, encara resta molta feina a fer”, i ha destacat la necessitat de “donar un pas més, per a millorar la promoció de la graella de programes de Ràdio Mollet.”
 
Pel responsable de mitjans d’IxM, “ara és el moment de posar al carrer, mitjançant una campanya de difusió, la programació de l’emissora municipal, per tal de potenciar la fidelització dels oïents i promoure la captació de nous.” Amb aquesta finalitat, ha apuntat Àdam López, “es podrien utilitzar com a suport, les diferents columnes publicitàries, moltes d’elles actualment desaprofitades, així com els espais disponibles a les marquesines de les parades d’autobus, existents a la ciutat.”
 
Independents per Mollet (IxM) ha reclamat a l’Equip de Govern que destini els recursos necessaris per a endegar aquesta campanya, per tal de seguir així avançant en la promoció i millora de la ràdio de la nostra ciutat, Ràdio Mollet del Vallès.