El Cercle d'Empresaris de Granollers ha organitzat per avui una conferència per parlar de ''Creixement i Internacionalització. Claus de l'èxit de l'empresa''. Amb aquest acte es vol fer incís sobre els efectes de la introducció del mercat xinès a les empreses catalanes i quines són les claus per superar aquesta situació i poder aconseguir el creixement i l'èxit de l' empresa. En la conferència hi participarà el Director General de MANGO, Enric Casi.
L'acte tindrà lloc a l'Hotel Granollers de la capital Vallesana a les 19 hores i s'inclou dins dels habituals actes organitzats pel Cercle d'Empresaris, fòrum de relació, trobada i opinió empresarial.
Amb posterioritat a la conferència i l'habitual col.loqui, el Sr.Enric Casi soparà privadament amb els membres del Cercle d'Empresaris, presidit pel Sr. Josep Mª Pujol i Artigas (Ficosa International).
Amb aquest acte el Cercle dóna continuïtat a un seguit d'actes que està portant a terme en els darrers anys donada la seva funció d'òrgan de trobada entre l'empresariat a fi efecte de tractar els temes d'actualitat més candents que afectin al desenvolupament econòmic i social del pais i les seves empreses.
ARA A PORTADA
-
Societat Les ramaderes alcen la veu al Vallès: «Estem trencant estereotips» Bernat Castanyer Colomer | ACN
-
-
-
Societat Vilamajor suprimirà un carril bici nou de trinca després d'una consulta popular Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Suspenen els desnonaments del bloc la Moreneta previstos aquest octubre a Sant Celoni Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
30 de juny de 2005 a
les 08:05
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
