Diversos ajuntaments del Vallès Oriental, entre els quals hi ha Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor, han alertat el seus veïns que s'han detectat empreses falses que, sota el pretext d'analitzar gratuïtament la potabilitat de l'aigua, concerten visites a domicili, amb l'objectiu d'induir a la compra d'aparells de filtratge que la purifiquen. De vegades diuen que ho fan per encàrrec o a petició de l'ajuntament respectiu o de l'empresa concessionària municipal.
És fals i una estafa. Els ajuntaments no contracten analítiques a domicili. La potabilitat de l’aigua es garanteix per les analítiques que es fan diàriament en els emissors d’origen. Es recomana que en el cas que algú hagi concertat una cita amb alguna d’aquestes empreses o en rebi una visita, avisi immediatament a la policia. I en el cas de rebre una trucada al respecte, respondre amb una clara negativa.
Mesos enrere, l'Ajuntament de sant Antoni de Vilamajor ja va fer un avís similar als seus veïns perquè ja s'havia detectat algun moviment en aquest sentit.
Ajuntaments vallesans alerten als veïns d'estafes per vendre aparells que purifiquen l'aigua
Recorden que els consistoris no contracten aquests serveis

ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2013 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau