Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dissabte serà passat per aigua. A partir de la matinada s'espera precipitació al sector central del litoral i xàfecs a la meitat nord i est del país, sobretot al Pirineu, al Prepirineu i a l'interior del quadrant nord-est. A la tarda els xàfecs seran més intensos al litoral central i a l'interior del quadrant nord-est.
Al final de la jornada, les precipitacions quedaran restringides a la Vall d'Aran i a punts del litoral nord. En general, seran d'intensitat entre feble i moderada, localment forta. Els xàfecs aniran acompanyats de tempesta i localment de pedra. S'acumularan quantitats entre poc abundants i abundants. Independentment, la cota de neu se situarà, al final del dia, sobre els 2800 metres a la Vall d'Aran
Tant la temperatura mínima com màxima seran entre moderadament i acusadament més baixes. La mínima voltarà entre 10 i 15 ºC al Pirineu, entre 13 i 18 ºC al Prepirineu i a la depressió Central, entre 15 i 20 ºC al prelitoral i entre 19 i 24 ºC al litoral. Per la seva banda, la màxima voltarà entre 19 i 24 ºC al Pirineu, entre 24 i 29 ºC al Prepirineu i entre 27 i 32 ºC a la resta del país.
Avís per intensitat de pluja aquest dissabte a Granollers
La temperatura es reduirà i l'aigua s'intensificarà a la tarda

- Núvols de tempesta sobre Sabadell -
- Albert Segura
Ara a portada
Publicat el 26 de juliol de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència
-
Societat Les obres de l'R3 es tornen a enrederir per coincidir amb les de l'R4 a Montcada