La regidoria de turisme de l'Ajuntament de Mollet ha iniciat avui la primera acció de la campanya "Mollet, ciutat per viure-la". Concretament s'han installat vinils al quiosc de la Plaça de Catalunya, que cobreixen tota la façana d'aquest espai situat al centre de la ciutat.
Els vinils que cobreixen la façana del quiosc fan referència a elements històrics i artístics de l'entorn, així es recorda quatre indrets emblemàtics: l'ateneu, la font modernista, el carrer de Barcelona i el pont de la Mandra.
La installació de vinils és la primera acció després de la presentació de la campanya de promoció de la ciutat la setmana passada.
El fet de canviar la fesomia del quiosc respon a la voluntat d'utilitzar-lo com a espai de promoció de la ciutat per la seva situació cèntrica i per adecentar-lo ja que, habitualment el quiosc presentava una imatge poc arreglada pel mal ús que se'n feia, enganxant cartells).
El quiosc de la plaça de Catalunya però, continuarà sent utilitzat per les entitats com a espai de promoció de les seves activitats. Això sí, amb la cara

ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2005 a les 15:22
Et pot interessar
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis