La regidoria de turisme de l'Ajuntament de Mollet ha iniciat avui la primera acció de la campanya "Mollet, ciutat per viure-la". Concretament s'han installat vinils al quiosc de la Plaça de Catalunya, que cobreixen tota la façana d'aquest espai situat al centre de la ciutat.
Els vinils que cobreixen la façana del quiosc fan referència a elements històrics i artístics de l'entorn, així es recorda quatre indrets emblemàtics: l'ateneu, la font modernista, el carrer de Barcelona i el pont de la Mandra.
La installació de vinils és la primera acció després de la presentació de la campanya de promoció de la ciutat la setmana passada.
El fet de canviar la fesomia del quiosc respon a la voluntat d'utilitzar-lo com a espai de promoció de la ciutat per la seva situació cèntrica i per adecentar-lo ja que, habitualment el quiosc presentava una imatge poc arreglada pel mal ús que se'n feia, enganxant cartells).
El quiosc de la plaça de Catalunya però, continuarà sent utilitzat per les entitats com a espai de promoció de les seves activitats. Això sí, amb la cara
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2005 a les 15:22
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat
Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat
Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat
Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat
Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
