La Xarxa de Biblioteques de Granollers, dins del programa municipal de foment de la lectura, l'Entre llibres, torna a proposar per als mesos d'estiu dues extensions bibliotecàries a l'aire lliure, una a la plaça de Folch i Torres, la Biblioplaça i una segona, a les piscines municipals, la Bibliopiscina al carrer de Lluís Companys, 10.
Els dos serveis, compten amb un fons de contes i llibres infantils, novel·la lleugera i premsa periòdica i estan oberts cada tarda, de dilluns a divendres. En el cas de la
biblioplaça, fins a final de juliol; la bibliopiscina, que té el suport del Club Natació Granollers i Ventura Frigo, estarà oberta fins a final d'agost.
Els quatre divendres del mes de juliol, hi haurà narració de contes, sota el títol De viatges i aventures(coincidint amb l'aniversari de Jules Verne) amb la rondallaire Mirentxu Morillas. Els dies 8 i 22, a la piscina, i el 15 i 29, a la plaça Folch i Torres, sempre a les 7 de la tarda. Les extensions bibliotecàries d'estiu compten amb el suport de la Central de
Préstec del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.
Per altra banda, ja ha sortit la guia de lectura Viatges i aventures, dedicada a Jules Verne. Ja es pot trobar a les biblioteques i a les seves extensions d'estiu, als centres cívics i a altres equipaments municipals la guia de lectura elaborada per les biblioteques de Granollers (Can Pedrals i Roca Umbert) amb motiu de l'aniversari de Jules Verne. La guia inclou 175 títols
relacionats amb l'autor, ordenats per apartats: biografia, estudis, selecció de lectures per a joves i adults, articles de premsa, DVDs, vídeos, pàgines web i viatges i aventures ordenats per continents.

ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2005 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»