Durant el mes de febrer i principis de març està previst actualitzar els contenidors de les fraccions paper i cartró i envasos (blau i groc) a totes les àrees de recollida selectiva de Caldes de Montbui. Segons ha precisat l'Ajuntament, es canviaran els 199 contenidors actuals (que tenen capacitats de 3 i 5 m³) per 270 contenidors nous amb capacitat de 3 m³. "Per tal donar cabuda a l’increment de contenidors i afavorir el nou sistema de buidatge i neteja, l’Ajuntament ha estat redefinint els espais destinats al reciclatge de residus dels carrers del municipi", ha precisat el consistori.
Els nous contenidors són tancats per la part inferior per evitar la sortida de residus i tenen un sistema de càrrega lateral (el d’ara es carreguen amb un camió ploma). "Aquest canvi permetrà una recollida més ràpida i també més freqüent en alguns punts", afegeix l'Ajuntament. "El canvi en el sistema de càrrega i l’increment de la freqüència de buidatge i neteja contribuiran a tenir les àrees de contenidors més netes", conclouen.
Caldes substituirà els contenidors de selectiva per un nou model de càrrega lateral
Es canviaran les 199 unitats actuals per 270 noves

- Un dels nous contenidors de selectiva -
- Ajuntament de Caldes de Montbui
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2021 a les 20:00
Actualitzat el 22 de gener de 2021 a les 20:07
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»