El proper dimarts, 14 de juny, a les 18h, al Parc La Linera, se celebrarà la cloenda de la primera edició dels Voluntaris per la llengua de Parets del Vallès. L'objectiu d'aquest acte, a més de ser una activitat lúdica, és posar en comú l'experiència tant dels voluntaris com dels aprenents i fer-ne una valoració. L'acte comptarà amb la presència del regidor de Cultura, Antonio Torío, i constarà d'un berenar elaborat per als participants durant el qual es lliuraran diplomes de participació.
Voluntaris per la llengua posa en contacte persones que vulguin destinar una hora a la setmana (durant 10 setmanes) a conversar en català amb alumnes que necessiten reforçar l'aprenentatge de la llengua catalana. Amb aquesta iniciativa, a més de facilitar-los un interlocutor per poder conversar en català, també es vol incidir en els hàbits lingüístics dels catalanoparlants i consolidar la idea que el català és i ha de ser llengua d'acollida.
En aquesta primera edició, que es va iniciar a finals de març i que va comptar amb alumnes dels Cursos de Català i de l'Escola d'Adults, es van poder organitzar 12 parelles. La propera edició està prevista per a la tardor.

ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2005 a les 18:07
Et pot interessar
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre