Ingredients per a 2 persones:
18 o 20 Cloïsses
½ culleradeta de pebre dolç
1 cullerada de farina
2 cullerades d'oli d'oliva 0,4 º
1 cullerada de julivert picat
1 gra d'all picat
Sal
200 cc. d'aigua
Elaboració:
Poseu les cloïsses en un pot amb aigua i sal a fi de purgar-les per espai d’entre cinc a sis hores, millor d’un dia per l’altre, així aconseguirem que treguin la sorra que els hi pugui quedar.
Peleu i piqueu l'all. Enrossiu-lo en una cassola amb l'oli, afegiu-hi el pebre vermell sofregiu-los 2 segons i incorporeu-li la farina i coeu-la 2 segons més. Afegiu l'aigua i remeneu. Bulliu-lo uns 10 minuts fins aconseguir una salsa consistent i saborosa.
Incorporeu-li la meitat del julivert picat. Poseu-li les cloïsses i tapeu la cassola. Quan s'obrin, retireu del foc i afegiu la resta del julivert. Poseu un punt de sal si ho veieu necessari.
Nota: És important coure les cloïsses en l'últim moment perquè no es passin de cocció i quedin sucoses.
Cloïsses a la marinera
Cada cap de setmana, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2016 a les 21:01
Actualitzat el 15 de maig de 2016 a les 21:06
Et pot interessar
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar