Amb la publicacio del triptic informatiu, l'Associacio de Diabetics de Catalunya anuncia la seva convocatoria per als 4 torns de colonies i campaments que es faran aquest proper estiu. 130 nois i noies amb diabetis participaran en activitats propies de la seva edat en colonies o campaments onvencionals, pero amb l'afegit que es vetllara d'una forma especial per garantir-los un bon autocontrol dels seus nivells glucemics. Amb aquest objectiu, cada torn compta amb metges, infermeres i dietistes que complementen el treball dels monitors, alguns dels quals tambe son diabetics.
Es tracta d'ajudar en la formacio dels nois amb diabetis i donar-los els elements que els facilitin el coneixement de la malaltia i s'esforcin a controlar-la per tal de ser autosuficients i portar, aixi, una vida el mes normal possible, tot mantenint a ratlla la diabetis i evitant les complicacions croniques.
Aquestes colonies i campaments es poden fer gracies al suport i patrocini tant del Consell Assessor de la Diabetis del Departament de Salut com de la Associacio Catalana de Diabetis, i el Consell de Col.legis de Farmaceutics de Catalunya, aixi com tambe per la participacio de diversos centres hospitalaris i de diversos patrocinadors privats.
Podeu trobar el programa complet, aixi com els fulls de pre-inscripcio, als apartats ''agenda'' i ''activitats'' de la web de l'associació: www.diabetis.org

ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2005 a les 16:04
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»