Aquesta setmana han començat les obres de reconversió energètica de l'enllumenat del camp de futbol del carrer Girona. El canvi del sistema d'il·luminació per un de més sostenible basat en tecnologia led suposarà un estalvi en la despesa energètica i permetrà la millora del control de la intensitat i de les zones il·luminades.
Es tracta d'una de les mesures contemplades en el Pla d'Estalvi i Eficiència Energètica que l'Ajuntament de Granollers ha posat en marxa amb la finalitat d'accelerar la transició verda i establir accions encaminades a un nou model de gestió energètica per ser més eficients i sostenibles.
L'Ajuntament té previst substituir per led l'enllumenat d'altres equipaments municipals com els camps de futbol de Primer de Maig, de Ponent o de Can Gili, el Pavelló de Bàsquet, les Pistes d'Atletisme o la seu de la Policia Local. Aquesta mesura permetrà un estalvi anual energètic de prop de 100.000 KWh, que suposa un reducció d'unes 16 tones de CO2 l'any -l'equivalent al que capturarien 96 arbres-, i un estalvi econòmic d'uns 25.000 euros anuals.
L'empresa Elecnor Servicios y Proyectos, SAU és la responsable de les obres per un import de 115.817,62 euros i un termini d'execució de 3 setmanes.
Comença la millora de l'enllumenat del camp de futbol del carrer Girona
Les obres permetran millorar l'eficiència energètica i reduirà el consum i costos energètics
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de gener de 2024 a les 11:54
Actualitzat el 19 de gener de 2024 a les 12:02
Et pot interessar
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar