Conveni per potenciar la inserció laboral de persones amb discapacitat

Publicat el 06 de juliol de 2006 a les 12:10
Avui dijous, a les 12h., es farà l'acte de signatura del conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal i l'Organisme Autònom Flor de Maig per tal de promoure i donar suport al desenvolupament de polítiques d'integració social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual lleu. El Consell Comarcal té, entre d'altres objectius, incidir en la millora de la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes. L'assoliment d'aquesta fita suposa el plantejament d'intervencions en diferents àmbits i de forma especial en aquells col·lectius que per les seves característiques poden resultar més vulnerables.

En aquest sentit, es marca com una de les línies prioritàries el treballar
i potenciar la integració laboral de persones amb discapacitat, a més d'altres col·lectius amb dificultats especials d'integració.

El conveni recull compromisos per avançar en la consolidació i coordinació
de la comissió Comarcal que treballa en l'àmbit de la integració
sociolaboral, per a la col·laboració en l'organització d'accions formatives
adreçades a les persones que treballen indirectament o directament per la
inserció laboral d'aquest col·lectiu (tècnics dels serveis locals d'
ocupació, tècnics de polítiques socials i persones que treballen en els
centres especials de treball o altres entitats dels diferents municipis de
la comarca).

També, entre d'altres actuacions previstes en el conveni hi ha la creació i
posada en marxa d'una pàgina web que faciliti la relació entre les diferents
entitats I el desenvolupament d'accions de sensibilització per la inserció
laboral de persones amb discapacitat

Signaran el conveni el president del Consell Comarcal Joan Castaño i Augé i la presidenta delegada de l'Organisme Autònom Flor de Maig Carme García Lores, en presència del Conseller de Promoció Econòmica del Vallès Oriental i Alcalde de Mollet del Vallès Josep Monràs.