Correus posa en marxa un servei de cita prèvia per accedir a l'oficina

Per evitar esperes

Publicat el 19 de novembre de 2020 a les 21:34
Actualitzat el 19 de novembre de 2020 a les 21:43
L'oficina de Correus a Granollers ja disposa del servei de cita prèvia per als clients, per la qual cosa poden escollir el dia i l'hora a la que volen anar a l'oficina i, així, evitar esperes.
 
El servei es pot sol·licitar a través de la web de Correus, de l'app o de l'Oficina Virtual de Correus. La selecció de l'hora i el dia generarà al client un codi que només haurà d'introduir a la màquina de torn que hi ha a l'oficina per ser atès de forma immediata. Segons precisa Correus, el sistema discrimina els trams horaris de mínima fluència, de forma que el client pot escollir "amb la garantia que serà atès a la seva arribada". Igualment,e s contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, perquè, en cas que s'avanci o es retardi pugui serà atès igualment.

Correus també destaca que els més grans de 65 anys disposen també d'un número d'atenció al client (915.197.197) perquè puguin demanar cita prèvia en aquestes oficines.

[plantillacoronavirus]