La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) ha desactivat aquest dilluns a mitja tarda l'alerta del Pla d'emergència exterior del sector químic de Catalunya (PLASEQCAT) un cop resolta la fuita d'àcid clorhídric al 30% en una cisterna a l'estació de mercaderies d'Adif a Granollers-Centre.
Segons Protecció Civil, a les 13.13 hores ha finalitzat el transvasament del líquid corrosiu a un camió cisterna de l'empresa Lavaflix, que s'ha fet càrrec de la seva retirada. De fet, el producte fuitat ha quedat retingut en un contenidor de residus químics que ara s'està neutralitzant per ser retirat.
Tots els efectius d'emergències desplaçats a la zona ja s'han retirat del lloc de l'accident i Adif ha reobert l'estació amb normalitat. Cal destacar que en cap moment no hi ha hagut cap afectació personal ni risc químic per a la població.
Desactivada l'alerta per la fuita d'àcid clorhídric a Granollers
S'ha transvasat el líquid corrosiu a un camió de l'empresa Lavaflix, que s'ha fet càrrec de la seva retirada

Ara a portada
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
-
-
Societat Un incendi en una nau d'autocaravanes de Granollers obliga al confinament d'una zona comercial
Publicat el 05 de gener de 2016 a les 17:03
Actualitzat el 05 de gener de 2016 a les 17:04
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència