Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dissabte a la tarda el conegut com a "segon violador de l'Eixample" al seu domicili de la Llagosta arran d'una denúncia per violència domèstica presentada per membres de la seva família.
Els agents van rebre una trucada i van anar a casa d'Alejandro Martínez Singul per detenir-lo, però l'home se'ls va encarar i va presentar resistència. Finalment, quan els efectius el van poder detenir van comprovar que presentava alguna ferida prèvia a la seva actuació. Ara estava pendent de passar a disposició judicial.
Alejandro Martínez Singul va quedar en llibertat el juliol del 2013 després d'haver complert íntegrament l'última pena d'internament que tenia imposada en un centre penitenciari. Des d'aleshores, els Mossos d'Esquadra li feien un seguiment no invasiu, i també va seguir un programa d'intervenció per a agressions sexuals i un tractament farmacològic d'inhibició sexual. Va ser condemnat per primera vegada el 1992, i va sortir de la presó el 2007 però va tornar-hi a ingressar després de diversos casos de reincidència.
Detingut a La Llagosta «el segon violador de l'Eixample» acusat de violència domèstica
Va ser arrestat pels Mossos aquest dissabte al seu domicili després de presentar resistència

- Alejandro Martínez Singul, al judici el 2010 -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2018 a les 18:59
Actualitzat el 11 de febrer de 2018 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»