Detinguts dos homes a Lliçà de Munt per robar fent-se passar per policies

Publicat el 23 de novembre de 2006 a les 08:44
Els mossos d'esquadra de la Unitat de Seguretat Ciutadana de Granollers (Vallès Oriental) han detingut Alberto CN, de 28 anys, veí de la Roca (Vallès Oriental) i de nacionalitat espanyola, i Juan FS, de 38 anys, veí de Montgat (Maresme) i de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i d'usurpació de funcions públiques.

Poc abans de la una de la matinada del dimarts 21 de novembre els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís que s'hauria comès un robatori en un descampat de la Roca del Vallès (Vallès Oriental) prop de l'autopista AP-7. Segons sembla, dos homes que viatjaven en un vehicle tot terreny s'havien adreçat al conductor d'un vehicle dient de paraula que eren mossos d'esquadra per tal d'escorcollar-lo i, posteriorment, haurien fugit amb els diners. En cap cas aquestes persones havien acreditat la seva condició de funcionaris de policia amb cap acreditació.

El dispositiu de recerca es va distribuir per diversos punts de comunicació del Vallès Oriental fins que , sobre les 01.20 hores , es va localitzar el vehicle usat pels lladres al quilòmetre 20 de l'autovia C-17. Alberto CN i Juan FS coincidien plenament amb les descripcions dels testimonis i van ser detinguts allà mateix. Alberto CN duia una navalla i dues paperines de pols blanca, probablement cocaïna.

A Alberto CN li consten dues detencions anteriors i a Juan FS , una detenció. Tots dos passaran avui a disposició del Jutjat de Guàrdia de Granollers.