La Fundació Hospital de Sant Celoni ha informat avui que el darrer malalt per contagi de coronavirus Covid-19 que quedava en aquest centre hospitalari des de dimecres passat ja ha estat donat d'alta i, per tant, des d'aquest divendres ja no queda cap persona amb la malaltia.
Ara, la situació a l'Hospital de Sant Celoni és de 94 altes acumulades des de l'inici de la pandèmia i sense cap defunció en les darreres dues setmanes però des del començament de la crisi sanitària s'han mort 28 persones a conseqüència del coronavirus Covid-19.
Aquesta situació d'alleugeriment total després de setmanes d'estrés de tot el personal sanitari els habitants del Baix Montseny estan pendents de la decisió del govern espanyol si accepta la proposta de la conselleria de Salut de poder passar a la fase 1.
[noticiadiari]39/14 640[/noticiadiari]
[noticiadiari]39/14638[/noticiadiari]
[noticiadiari]39/14639[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202155[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201976[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Donat d'alta el darrer pacient que quedava amb coronavirus a l'Hospital de Sant Celoni
En els darrers set dies s'ha passat de 9 persones ingressades a «només» 1 amb la malaltia
ARA A PORTADA
-
Confinen part de la zona industrial de Montmeló per una fuita de metanol a una empresa de biodièsel Redacció
-
-
-
El Correllengua Agermanat travessa el Montseny: «Ho hem de convertir en tradició» Bernat Castanyer Colomer
-
Detenen a Santa Coloma de Gramenet un professor de primària amb més de 100.000 arxius pedòfils Redacció
Publicat el
15 de maig de 2020 a
les 19:54
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
