El South Alabama Jaguars i el Sales Bulldog de Texas visitaran, aquest mes d’agost, el poliesportiu Joaquim Rodríguez, per enfrontar-se a un equip combinat de jugadors catalans de bàsquet, molts d’ells de la lliga EBA, acompanyats del jugador del Club Bàsquet Parets, Alejandro Gómez.
La iniciativa neix del director tècnic del CB Parets, Jesús Doñate, que va iniciar els contactes amb les dues universitats a les quals pertanyen els equips. Doñate destacava "la gran oportunitat que suposa poder veure un bàsquet d’aquest nivell, amb jugadors molt potents i amb molta projecció".
El primer partit de l'equip català tindrà lloc el pròxim dilluns, 1 d’agost, a les 17 h, al Poliesportiu Municipal Joaquim Rodríguez, i serà contra South Alabama Jaguars. El segon partit es jugarà el dimecres, 10 d’agost, a les 20 h, al mateix equipament, contra el Sales Bulldog de Texas. En ambdós casos, els equips jugaran segons les regles de la lliga universitària de bàsquet americana.
Dos equips de bàsquet dels EUA visitaran Parets del Vallès aquest agost
Es tracta de dos equips de la lliga universitària nord-americana

- Un partit de la lliga de bàsquet universitària nord-americana
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2016 a les 15:29
Actualitzat el 30 de juliol de 2016 a les 15:35
Et pot interessar
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis