Dos morts i dos ferits greus en un accident a l'AP-7 a Sant Celoni

Publicat el 02 d’agost de 2008 a les 09:40
 
En l'accident han estat implicats dos vehicles, un Renault Clio, on hi viatjaven tres ocupants de nacionalitat francesa dels quals un ha mort, el conductor A.A.M., i un altre turisme SEAT Ibiza ocupat per una persona de nacionalitat estatal, d'inicials M.N, que també ha mort a conseqüència del sinistre.
 
Els altres dos ocupants del Renault Clio, T.B.R i C.A., han quedat ferits com a conseqüència de la col·lisió, que s'ha produït per causes desconegudes. Tots dos han estat desplaçats en ambulància a l'Hospital de Granollers, on hi romanen ingressats amb pronòstic greu.
 
Segons han informat les mateixes fonts, cinc dotacions de Bombers han hagut de desplaçar-se al lloc de l'accident ja que els ferits i morts han quedat atrapats als vehicles i han calgut diverses maniobres que han provocat talls de trànsit fins passades les vuit del matí. També s'hi han desplaçat unitats dels Mossos d'Esquadra.