El BM Granollers rep la Creu de Sant Jordi

El reconeixement destaca la tasca que el club granollerí ha fet per l’handbol i l’esport base al llarg de 70 anys

  • El president del BM Granollers, Josep Pujadas, en rebre el reconeixement -
Publicat el 04 de maig de 2017 a les 18:08
Actualitzat el 04 de maig de 2017 a les 18:16
El Balonmano Granollers ha rebut aquest dimecres la Creu de Sant Jordi. Ha estat al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat, en un acte en què s’ha destacat que el club granollerí la tasca feta per l’handbol i l’esport base al llarg de 70 anys. El president del club, Josep Pujadas, ha recollit el que és el màxim reconeixement que atorga la Generalitat a entitats i persones del país.

Durant l’acte s’ha reconegut la tasca feta pel club al llarg de 70 anys amb l’esport base. El guardó també reconeix al club per tenir més de 30 equips, sumant els masculins i els femenins, i “per haver portat els noms de Granollers i de Catalunya per tots els països on ha disputat competicions”.  
 

Foto de família de tots els premiats Foto: Rubén Moreno


El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha assegurat que els premiats d’enguany “ens interpel·len a ser activistes de la causa comuna, a mobilitzar-nos per allò que creiem” i que cal que aprenguem d’ells a no defallir davant de les adversitats per aconseguir allò que un es proposa, a fer realitat somnis, a sacrificar-se pels altres i a treballar pel bé comú”.