El Consell Comarcal del Vallès Oriental ha proposat convocar una junta comarcal de seguretat amb el Departament d'Interior amb la voluntat que esdevingui "un espai de trobada estable entre la conselleria i els ajuntaments de la comarca per expressar els diferents problemes que tenim al territori i buscar solucions", segons ha anunciat el president Emilio Cordero en el transcurs del Consell d'Alcaldies, celebrat aquest matí de forma telemàtica.
Cordero s'ha referit a situacions que es donen com els botellots, que ha definit com "un tema problemàtic d'àmbit territorial", ha comentat. "La pandèmia ens ha ensenyat que hem d'anar de la mà", ha afegit. Amb aquest objectiu, s'ha demanat una reunió amb la conselleria d'Interior, una petició que també s'ha compromès a gestionar el delegat del Govern a Barcelona, Toni Morral, que ha participat en la trobada de forma presencial a la seu del Consell Comarcal.
Morral s'ha presentat als alcaldes i alcaldesses i ha explicat les funcions i el Pla de treball de la delegació que, en bona mesura, posa en valor una metodologia de treball entre ens locals i el Govern de la Generalitat amb un treball cooperatiu i des d'una mirada interdepartamental, segons ha dit, i ha posat com a exemple que "els botellots no són un tema estrictament de seguretat pública sinó que calen altres mirades", ha dit.
El Consell Comarcal proposa la convocatòria d'una junta comarcal de seguretat
El president Emilio Cordero vol que sigui "un espai de trobada estable per expressar els problemes que tenim al territori i buscar solucions"
Publicat el 22 de setembre de 2021 a les 16:56
Actualitzat el 22 de setembre de 2021 a les 17:01
Et pot interessar
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
ARA A PORTADA