El Govern del Consell Comarcal del Vallès Oriental, davant l'anunci de tancament de la planta que l'empresa Bosch té a Lliçà d'Amunt, ha emès un comunicat en què alerta que els preocupa "profundament" l'impacte que l'anunciat tancament tindria, "tant pel que fa a la pèrdua de 336 llocs de treball directes i 900 d'indirectes, com pel que fa al dany que es podria causar en el teixit productiu i pèrdua de competitivitat del nostre territori".
L'òrgan supramunicipal ha demanat a l'empresa que iniciï un procés de diàleg i de mediació amb els representants de les treballadores i els treballadors de la planta, "amb l'objectiu prioritari de trobar una solució de continuïtat per a l'activitat de la planta i el manteniment dels llocs de treball".
També s'ofereixen per col·laborar "en allò que pugui ser necessari per a una resolució favorable del conflicte" i reclamen a totes les administracions públiques "que intervinguin també, de manera urgent, en el mateix sentit".
El Consell Comarcal reclama a Bosch que ofereixi un acord a la plantilla
Alerten que afectaria 336 llocs de treball directes i 900 d'indirectes
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2021 a les 18:35
Actualitzat el 03 de març de 2021 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació