​El Fraikin i el KH-7 BM Granollers disputen el primer partit de lliga al Palau

Contra el BM Guadalajara i el Super Amara Bera Bera

  • Ona Vegué, Dolo Martín, Antonio Rama i Antonio García, en roda de premsa. -
Publicat el 09 de setembre de 2022 a les 16:53
Actualitzat el 09 de setembre de 2022 a les 17:03
El Fraikin BM Granollers jugarà aquest vespre a les 20.30 h (VOTV i La Liga Sports tv) el partit corresponent a la segona jornada de Lliga l'Asobal contra el BM Guadalajara després de caure contra el Barça al Palau Blaugrana en la primera jornada de lliga.

Els d'Antonio Rama afronten aquest primer partit a casa amb la intenció de sumar dos punts per començar amb força a casa. A la primera jornada, l'equip va fer un partit seriós, però no va ser capaç de superar al Barça (37-26). Aquest serà el primer partit al Palau d'Esports de Granollers.

L'entrenador, Antonio Rama, ha atès els mitjans i està segur que els visitants els posaran en dificultats. "Jugarem contra un equip que acaba de pujar i ben treballat. Ens poden donar molta guerra sobretot ara a l'inici de temporada", ha dit en declaracions que recull el club.

El capità del Fraikin, Antonio García, també ha parlat sobre l'inici de lliga i la seva lesió: "Estic en les últimes setmanes de recuperació, el més dur és la readaptació i ara estic treballant tot el que puc per poder estar bé per quan el metge em doni l'alta".

Per la seva banda, les del KH-7 BM Granollers disputaran el seu partit el dissabte 10 de setembre a les 16.00 h (Teledeporte). El partit correspon també a la segona jornada de lliga i el rival serà el Super Amara Bera Bera.

L'equip de Dolo Martín va començar la lliga amb una dolorosa derrota per la mínima contra l'Atlético Guardés (23-24) i té una gran oportunitat, tot i les baixes, de sumar els primers punts a la lliga contra l'equip d'Imanol Álvarez.

La preparadora del KH-7 s'ha mostrat optimista de cara al partit tot i les baixes que presenta l'equip: "Arribem una mica justes, però no tinc cap dubte que l'equip es tornarà a buidar dissabte. Farem un bon partit i la imatge serà molt bona perquè estem treballant molt bé."

La capitana, Ona Vegué, ha parlat sobre la derrota de la primera jornada i com afrontarà l'equip aquest segon partit de lliga regular: "Hem treballat juntes per superar la primera derrota i necessitarem fer una gran defensa aquest cap de setmana."