A partir d'avui dimecres, 27 de juliol de 2005, el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Mollet del Vallès està publicat al DOGC. Aquesta publicació suposa l'entrada en vigor del POUM i per tant ja es pot aplicar.
El POUM es converteix en el document que dibuixa la planificació urbanística de Mollet per als propers vint anys. El Pla d'Ordenació Urbanística Municipal fixa el sostre de població en 62.700 habitants i projecta una ciutat sostenible, equilibrada i de qualitat, amb tos els serveis necessaris, espais per a la indústria i el sector terciari.
L'Ajuntament de Mollet és el primer dels sis municipis que tenen territori a Gallecs que ja té declarat no urbanitzable l'espai rural.
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
27 de juliol de 2005 a
les 09:55
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
