Els consultoris de la Torreta i Santa Agnès no atendran, ara per ara, de manera presencial als veïns de la Roca del Vallès, ja que no estan preparats perquè els usuaris puguin mantenir les distàncies de seguretat. De moment només mantindrà obert l'edifici del Centre d'Atenció Primària Vicenç Papaceit.
Així ho van determinar l'Ajuntament i l'Àrea Bàsica de Salut de la Roca del Vallès, que també tenen plans de reobertura si l'evolució de la pandèmia és favorable. Els professionals del consultori continuen treballant i atenent a domicili les persones que no es poden desplaçar a la Roca, i també fan atenció telefònica continuada a malalts crònics i s'està treballant per implementar un servei de videotrucades.
Marta Pujol, la regidora de Salut Pública, ha afirmat que "hem de recuperar la normalitat, passant per la reobertura dels consultoris, però sempre seguint el criteri de prudència i complint amb les resolucions del Sistema Català de Salut".
L’Ajuntament i l’ABS de la Roca del Vallès crearan un comitè de seguiment de la Covid-19, per treballar conjuntament en aquesta fase de desescalada, compartir informació i agilitzar la derivació de casos amb dificultats socials o problemes sanitaris.
Els consultoris de la Torreta i Santa Agnès de la Roca reforçaran l’atenció telemàtica
De moment no reobriran, i només tindrà atenció presencial l'edifici del Centre d'Atenció Primària Vicenç Papaceit

ARA A PORTADA
-
-
Alumnat de l’institut Cumella i de l’Escola Pia de Caldes empaten a la 3a edició de la Lliga de Debat Redacció
-
Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat» Redacció
-
Una investigació iniciada a Mollet permet desarticular una xarxa internacional de tràfic de drogues Redacció
-
Publicat el 10 d’agost de 2020 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers