Un motorista ha ferit greu aquest dissabte a la tarda en un xoc contra un turisme a la Roca del Vallès, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). La topada s'ha produït quan passaven pocs minuts de tres quarts de cinc de la tarda a la BV-5001, a l'alçada del quilòmetre 23. Com a conseqüència del xoc, el motorista ha hagut de ser traslladat en helicòpter a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. Pel que fa l'afectació viària, s'ha hagut de donar pas alternatiu durant una hora, fins a quart de set del vespre aproximadament, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.
Fins al lloc de l'accident, s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Mossos d'Esquadra i una ambulància i un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), a més de la Policia Local de la Roca del Vallès.
Ferit greu un motorista en un xoc contra un turisme a la Roca
L'han traslladat en helicòpter a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell

ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2012 a les 20:30
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»