Avui dimecres es celebra al Centre Cultural Can Rajoler de Parets del Vallès aquesta jornada, organitzada per l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Vallès Oriental. La Xarxa de Transició Educació - Treball (TET) del Vallès Oriental té l'objectiu de compartir, intercanviar, potenciar i millorar els diferents aspectes que faciliten el procés de transició a la vida activa de les persones joves. A la Xarxa TET del Vallès Oriental participen el Consell Comarcal del Vallès
Oriental, la Mancomunitat Intermunicipal de la Vall de Tenes i els municipis
de Canovelles, Granollers, Les Franqueses del Vallès, Llicà d'Amunt, Parets del Vallès, La Roca del Vallès i Sant Feliu de Codines.
En la trobada participaran administracions, institucions educatives i agents
socials i econòmics que tenen paper en el procés de transició educació-treball.
La jornada de presentació de la Xarxa TET del Vallès Oriental comptarà amb la participació del consultor i professor de la Fundació Pere Tarrés Josep M. Canyelles.
La benvinguda als participants, a les 16.30 hores anirà a càrrec de Joan
Seguer, alcalde de Parets del Vallès; Àngel Merino, president Delegat de l'
Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona i Joan Castaño, president del
Consell Comarcal del Vallès Oriental.
La cloenda, a les 18.45 hores, comptarà amb la presència de Francesc Sala, conseller de l'àrea de Serveis Personals i Joventut del Consell Comarcal del Vallès Oriental; Josep Labró, coordinador de Secundària de Serveis Territorials d'Educació de Barcelona II comarques i Àngela Dolset, directora de l'oficina de treball de Mollet del Vallès de la Generalitat de Catalunya.

ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2006 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis